1.
|
|
Usługa VoIP - mechanizmy poprawy jakości. Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2004, nr 1-2 - Gartkiewicz, Michał
|
[■■■■■]
|
|
|
2.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2004, nr 3-4 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
3.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2004, nr 1-2 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
4.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2013, nr 1-2 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
5.
|
|
Usługa VoIP - czynniki wpływające na jakość transmitowanego głosu. Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2004, nr 1-2 - Gartkiewicz, Michał
|
[■■■■■]
|
|
|
6.
|
|
Trzaskowska, Maria Jolanta, 2000, Ocena jakości sygnału mowy w oparciu o model E w zastosowaniu do krajowej sieci telefonicznej
|
[■■■■■]
|
|
|
7.
|
|
Kowalski, Zbigniew, 1979, Metoda oceny jakości projektowanej sieci telefonicznej na podstawie ortotelefonicznej tłumienności skrośnej odniesienia
|
[■■■■■]
|
|
|
8.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2007, nr 3-4 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
9.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2007, nr 1-2 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
10.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2006, nr 1-2 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|