1.
|
|
Using reporting and data mining techniques to improve knowledge of subscribers; applications to customer profiling and fraud management, Journal of Telecommunications and Information Technology, 2002, nr 3 - Amat, Jean-Louis
|
[■■■■■]
|
|
Trafność:
|
100%
|
Słowa kluczowe: |
CRM , OLAP reporting , customer profiling , data mining , fraud management , real-time marketing |
Znajdź obiekty podobne do tego
|
|
2.
|
|
2002, nr 2, JTIT - artukuły
|
[■■■■■]
|
|
|
3.
|
|
2002, nr 1, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
4.
|
|
2002, nr 3, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
5.
|
|
2002, nr 4, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
6.
|
|
2014, nr 2, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
7.
|
|
2014, nr 1, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
8.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2002, nr 1-2 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
9.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2002, nr 3-4 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
10.
|
|
2000, nr 3-4, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|