1.
|
|
Supporting telecommunication product sales by conjoint analysis, Journal of Telekommunications and Information Technology, 2008, nr 3 - Rzepakowski, Piotr
|
[■■■■■]
|
|
Trafność:
|
100%
|
Słowa kluczowe: |
conjoint analysis , consumer behavior , decision analysis , marketing , marketing tools , multiple criteria analysis , preference measurement , purchase intent , utility theory |
Znajdź obiekty podobne do tego
|
|
2.
|
|
2008, nr 2, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
3.
|
|
2008, nr 1, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
4.
|
|
2008, nr 4, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
5.
|
|
2008, nr 3, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
6.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2008, nr 1-2 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
7.
|
|
Telekomunikacja i Techniki Informacyjne, 2008, nr 3-4 - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
8.
|
|
2014, nr 2, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
9.
|
|
2014, nr 1, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|
10.
|
|
2000, nr 3-4, JTIT - artykuły
|
[■■■■■]
|
|
|